Re: iexploder contra netscape

Autor: Maciek Dobrzański (macko_at_pds.net.pl)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 01:42:50 MET DST

Sergiusz Pawlowicz napisał(a) w wiadomości: <6u3br4

>z tym calym swiatem to bym sie nie zgodzil...
>z polska moge sie zgodzic, niestety. netscape zaczyna przegrywac.

Ja bym to okreslil w tym przypadku tak: "jaki produkt taka popularnosc".
Jesli nastepny Netscape (4.07, 4.5, czy jaki kolwiek inny) pojawi sie i
nadal bedzie mial tyle samo bledow co do tej pory to nie tylko, ze nie bede
go uzywal (bo juz tego nie robie), ale zaczne go kasowac ze wszystkich
komputerow do ktorych mam dostep....

<moja teoria>
Netscape Comm. przestalo sobie radzic z poprawianiem swojego produktu (albo
stracilo kontrole nad kodem, paskuda sie wyrywala :-) ). Dlatego wypuscilo
zrodla. Teraz czeka, az ktos cos w tym naprawi. Wezmie takie poprawione
zrodla i wypusci calkiem nowa przegladarke, jako takiego Netscape
pozostawiajac jako relikt przeszlosci (bedzie np. Netscape Browser 1.0
(Mozilla 7.0)), a do nowego nie dajac zadnych praw nikomu (czyli po
staremu).
</moja teoria>

--
Bye,