Re: iexploder contra netscape

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 20 Sep 1998 - 18:23:46 MET DST

Sergiusz Pawlowicz wrote:

> rzadko mam wrazenie, ze istnieje jakis spisek ogolnoswiatowy, ale to, ze
> netscape navigator nadal nie jest przetlumaczony na jezyk polski, mimo
> tego, ze jest free i zrodla sa free...

A czy aby na pewno zrodla do aktualnej pelnej wersji Netscape Navigator
(4.06) sa za darmo i sa dostepne w sieci? A moze masz na mysli Mozille
(Netscape 5.0)?

> tylko komu za to placi micro$oft?

Microsoft ma program lokalizacji, jak sadzic po wynikach - ilosciowo
najlepszy (najwiecej programow), najszybszy i coraz lepszy jakosciowo -
w Polsce. W ramach tego programu tlumaczone sa przegladarki. Nastepnie
te przegladarki sa umieszczane na krazkach CD-ROM takich jak ten Chipa,
ktore kupuja poczatkujacy uzytkownicy Internetu. Wiesz juz, dlaczego w
Polsce jak i na calym swiecie Netscape przegrywa walek o rynek
przegladarek?

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Winter
http://winter.info.pl/marpol/ - Marketing polityczny