Re: Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 09:39:13 MET DST

: Naprawdę nie rozumiesz, że pţacenie rachunków to jedno, a natarczywość
: to drugie?
Nie jestem w stanie zrozumiec, ze proby naklonienia instytucji do
przestrzegania wlasnego regulaminu nazywane sa natarczywoscia. Regulamin
obowiazuje obie strony umowy, a nie jedna. Sprobuj sie nad tym zastanowic.

: Eee tam. Ten wątek dotyczy Twoich - excusez le mot - lamentów, że nie
: udaţy Ci się jakieś Twoje plany 'byznesowe'.
Moje plany maja sie bardzo dobrze i w tym momencie jest w stanie zagrozic
im jedynie armia czerwona lub NASK. Ten watek jest poswiecony niekompetencji
drugiej z tych organizacji, ktore zawsze dzialaly w imie dobra spolecznego.
Jezeli tego nie zauwazasz i nie masz na ten temat nic do powiedzenia;
nie czytaj, nie pisz.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala