Re: Niekompetencja NASK

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 16:53:43 MET DST

Jaroslaw Zielinski na pl.listserv.polip napisał:

>Czyli stanowisko NASK jest w zasadzie zgodne ze stanowiskiem
>wypowiadajacych sie w tej dyskusji. No, przynajmniej z moim.

Nie do końca... Bo np. zakazuje to (o czym nie ma w publicznie
udostępnionym regulamie słowa) bym wielka-firma był dysponentem domeny
np. zamosc.wielka-firma.com.pl. A z tym już się zgodzić nie mogę.
I rozumiem trochę racje Artura. Przy czym z tejże interpretacji
może wynikać również, że nie mają prawa istnieć np. domeny:
aba.krakow.pl
clico.krakow.pl
wsnhid.poznan.pl
protel.poznan.pl
technoprojekt.bialystok.pl
tvp.bialystok.pl
(bo jeśli np. technoprojekt
uznamy za pełną nazwę domeny w której nie może występować nazwa miasta
to przecież Artura www.zamosc.pl jest domeną www).

>PS. jak rozumiem, dysponentem domeny polska.pl jest Prezydent
>Rzeczypospolitej Polskiej i/lub Prezes Rady Ministrow. Ciekawe, czy choc
>jeden z nich wie, ze cos takiego istnieje...

Z tych zdań Hofmokla nic takiego nie wynika ;-(((.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/