Re: dziwne postingi i NN

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 09:08:29 MET DST

[...]
 Łukasz> Na innych profilach w NN wszystko dziala poprawnie. Moj profil
 Łukasz> tez przekonfigurowalem i to samo. Probowalem zakladac filtry,
 Łukasz> usunalem plik grupy w katalogu profilu, a nawet od nowa
 Łukasz> skonfigurowalem serwer news i dalej nic.
[...]

Ja też tego ostatniego próbowałem i też mi nie pomogło na problemy.

--J.