Re: www.zamosc.pl i NIC

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 12:50:33 MET DST

: To je próbuj wypromować i sprzedać. Tylko nie narzekaj, że się
: komuś Twoja produkcja nie podoba - bo ma on do tego prawo takie
: samo jak do tego, żeby mu się podobaţa.
Z tym nie ma problemu i nie o to mi chodzi. Uwazam, ze internet jest
dobrem publicznym, dlatego nie kupilem slow potocznych w .pl, zeby je
pozniej odsprzedac za spore sumy, ale zeby z nich zrobic domeny
branzowe, do ktorych kazdy bedzie mial dostep (mogl sie w nich
zarejestrowac). Chce stworzyc mozliwosc wplywania na regulaminy zadzace
tymi domenami, a Ty caly czas nie mozesz tego zrozumiec i piszesz, ze
to moja prywatna sprawa i moze sie podobac lub nie. Nie chce tego
traktowac w ten sposob, ale moge ulec opinii wiekszosci ;)

Artur