Re: prośba o donosy nt. dial-ups

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Thu 10 Sep 1998 - 19:10:31 MET DST

In article <6t3imp$9hf$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>, Szymon Sokol wrote:
>Rafal Maszkowski <rzm_at_icm.edu.pl> wrote:
>: Chodzi o to jakie systemy są na dial-upach. To pozwoli oszacować czego ludzie
>: (internetowi) używają w domu. Wśród wszystkich maszyn w sieci proporcje różnią
>: się bardzo mocno.
>Z dużym błędem - w firmach też jest sporo modemów (tzn. nie tylko z
>domu ludzie wchodzą przez dialup). Przypuszczałbym nawet, że ci, co
>korzystają z dialupów (innych niż 0202122) to w większości firmy, a
>dopiero potem osoby prywatne (aczkolwiek, z drugiej strony, czy "Jan
>Kowalski, usługi różne" to firma czy osoba?)...

Wątpię czy jest więcej dial-upów firmowych, ale trudno to stwierdzić. Nie
sądzę jednak żeby ich sprawdzenie zmieniło znacząco proporcje, nawet jeżeli
jest ich tak dużo jak sądzisz.
To może przyślesz donos na jakąś firmę? Jak nie mają modemów za firewallem
to się wzbogaci próbka.

R.
PS. Dane mam juz zebrane, teraz wybieram próbki z tego co na dysku, możliwe
że takie modemy też się załapały, ale jeżeli mają bardzo dziwne nazwy to
mogę ich nie ująć w podsumowaniu.