Chciałbym kogoś obrazić

Autor: Rafał Jankowski (NOSPAMprezydent_at_innocent.com)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 18:50:44 MET DST

Jak w temacie. I nie mogę znaleźć na to odpowiedniej grupy. Próbowałem na
pl.test, ale tam nikt nie odpowiada na moje posty. Dobry klimat jest na
pl.soc.polityka, ale tam powiedzieć k...a to zaraz podnosi się krzyk o
nietolerancję i brak kultury. Zajrzałem na pl.comp.os.advocacy i pewnie to
byłoby coś, tylko, że wogóle nie rozumiem języka jakim się tamci ludzie
posługują. Czekam na konstrukrtywne propozycje.

Pozdrawiam,

--
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>
Remove NOSPAM when REPLY