Re: GazWyb i Internet (off-topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 18:32:22 MET DST

Wojciech Mazur wrote:

> masz wizje, to dobrze, tylko staralem sie pokazac ci, iz byc moze nie jest
> ona taka perfekcyjna, genialna i prosta, moze po to, zeby ustrzec cie przed
> kolejnym takim doswiadczeniem jak w gazecie czy u proszynskich...

Nie chcialbym sie przed takimi doswiadczeniami ustrzegac, bo wzbogacaja
one moja wiedze. Nie nosze maseczki i nie spie pod namitem tlenowym, by
broic sie przed wrednym swiatem.

Jak widze z braku konkretnych argumentow przechodzisz do wycieczek
osobistych. Typowe, nie jestes w tym pierwszy ani ostatni.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Winter