Re: Polityka a internet

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 06 Sep 1998 - 00:29:54 MET DST

: ps. A kto Wam kaze rejestrowac domeny w pl?
Przekonanie, ze domena .pl jest domena Polski, a nie Nasku. Na pewno nie
oplaty. Domeny w .pl sa jednymi z najdrozszych na swiecie. Jest jeszcze
kilka powodow, ktore ktos zaraz skwitowalby: "mowa trawa".

: Jak dotad z Internicem bylo znacznie latwiej......
Z Internic jest duzo latwiej, gdyz jest to firma, ktora zawarla umowe
z rzadem. Ktos wczesniej opisywal w tym watku sprawe domeny nasa.com.
Osoba ta napisala, ze domene odebral DOJ (departament sprawiedliwosci).
I jest to normalne. Ktos mial problem, poszedl do sadu, sad wydal wyrok,
na podstawie ktorego Internic usunal domene. O ile mi wiadomo Nask nie
jest sadem, ale samowola instytucji panstwowych, to temat na inna dyskusje.

: (zamosc.net?)
Nie lubie domen com, net i org. Moim zdaniem gdyby istnialy jedynie domeny
krajowe, internet mialby duzo mniej problemow. Z tego samego powodu nie
podoba mi sie projekt gtld-mou, jak tez jakikolwiek inny, ktory w zalozeniach
ma utworzenie dodatkowych domen funcjonalnych na poziomie glownym, zwlaszcza,
ze ich nazwy sa skrotami angielskich slow, a ja wole polskie slowa.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Oczywiscie zarejestrowalem w .pl domeny proponowane przez gtld-mou.