www ZUSu (offtopic, ale śmieszne)

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_tg.com.pl)
Data: Sat 05 Sep 1998 - 10:31:26 MET DST

Wiem, że to nie ta grupa, ale przynajmniej mnie zrozumiecie :-)

ZUS ostatnio chwalił się w telewizji otwarciem stron w internecie.
Zajrzałem i.... osłupiałem. Większość linków zawiera polskie litery (co
nawet nie uniemożliwia czytania, jeśli korzystamy całkowicie z
oprogramowania microsoftu), część spacje, a część linków jest typu
file://localhost/c:/.......

Już z pierwszej strony nie udało mi się nigdzie przejść (OS/2 + netscape).

Brawo Jasiu, tylko tak dalej. I koniecznie od razu na afisz (w tym
przypadku Wiadomości i Panorama).

        Jacek