NASK mnie okradl. Koniec

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 16:24:54 MET DST

: Sadze, ze wszyscy maja otwarte umysly i podobnie jak Tobie nie podoba im
: sie "zycie w spoleczenstwie zbudowanym na klamstwie i grabiezy", nie
: wspominajac juz o awersji wielu osob do cwaniactwa i arogancji. :)
Koncze. Jeszcze kilka postow i zostalbym elementem i warcholem :)

Artur Grzymala

ps. Nadal twierdze, ze NASK mnie okradl. O Kartaginie porozmawiamy
    innym razem ;)
pps. Dyrektor NASK nic nie wie, NASK nie odpowiada na moje maile, w
     rozmowach telefonicznych prosza mnie o kontaktowanie sie z prawnikiem
     NASK, jednoczesnie ostrzegajac, ze wlasnie jest na urlopie.