Re: prośba o donosy nt. dial-ups

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 30 Aug 1998 - 21:33:47 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Rafal Maszkowski wrote in message <6s96lg$32f$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
:>W związku z badaniami nt. używania różnych systemów operacyjnych w
:>polskim internecie prosiłbym o przesłanie na mój adres (rzm_at_icm.edu.pl)
:>wzorców nazw z DNS, które są liniami modemowymi różnych providerów.
:>Obiecuję, że nie wykorzystam tych informacji do żadnych celów poza
:>tworzeniem statystyk.
: Czy moglbys jasniej napisac o jakie statystyki chodzi?
: Jakos nie widze zwiazku pomiedzy wzorcem nazwy w dnsie a stosowanym systemem
: operacyjnym.

Chodzi o to jakie systemy są na dial-upach. To pozwoli oszacować czego ludzie
(internetowi) używają w domu. Wśród wszystkich maszyn w sieci proporcje różnią
się bardzo mocno.

: Natomiast chlopaki od IRCa sprawe przebadali doglebnie i twierdza, ze maja
: ponad 90% polskich dialupow - tak wiec pewnie moga pomoc.

Dostałem list od kogoś kto twierdzi, że się wymknął z obławy (:
Nie odezwali sie sami, zapytam.

R.