Re: Bramka TPSA->NASK

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 26 Aug 1998 - 18:48:00 MET DST

Bartek Rozkrut <madey_at_viii-lo.krakow.pl> wrote:
: Korzystam z lacza podpietego do NASK'u...
: I mam pytanie :
: Czy NASK i TPSA _KIEDYKOLWIEK_ sie dogadaja i postawia porzadne bramki
: pomiedzy swoimi sieciami ???
: Bo w tej chwili sytuacja wyglada FATALNIE!
: nie wiem jak z innymi bramkami - pisze o bramce
: tpsa-nask-e0.krakow.tpsa.pl
: Transfery przez ta bramke sa gorzej niz fatalne...
: (choc nie mam porownania z innymi bramkami)

Jak bramka ogólnopolskka w Warszawie przez rok praktycznie nie istniała
to przechodziłem przez Kraków. Od kwietnia warszawska ma 2 Mbps i działa
dobrze - straty pakietów rzadko dochodzą do 5%. Prawie równie dobrze jest
na łączu NASK-Szwecja. Za to zapycha się łącze TP S.A. do Teleglobe i
gubi 25% w szczycie.

R.