Re: rejestracja polaczen

Autor: madey_at_www.elektron.pk.edu.pl
Data: Thu 20 Aug 1998 - 22:41:27 MET DST

On 20 Aug 1998, Cezar Cichocki wrote:

> Dokladnie tak. W 90 wypadkach na 100 odbierze Tatus 15 letniego chakceura
> i za pomoca tradycyjnych metod pedagogicznych oduczy swe dziecie zabawy
> exploitami ;)
No nie przesadzajmy...
Zabawa exploitami - to tylko ZABAWA...
Jesli jestes ADMIN'em(tzn. osoba odpowiedzialna itp.) to wszystkie dziury
masz zalatane..
Nalezy sie obawiac Hackerow..
(ja bym tam zostawil tych exploitciarzy... przynajmniej admini regularnie
lataja swoj system ;)
A hacker... to juz inna sprawa - on rozgryza kazdy system po koleji..
(bo jak wiadomo kazdy dobry admin ma zawsze zabezpieczenie - niespodzianke
:)

Ale niestety hackerzy sa dobrzy i z TPSA nie korzystaja, a wlasciwe
korzystaja... ale z 150 hostami po drodze... :(((

(to bylo tak z deka off-topic)

ps. Niektorzy "tatusie" na taka wiadomosc by sie ucieszyli :) (taki zdolny
syn...)

--
e-mail's : madey_at_rhea.ids.pl , madey_at_viii-lo.krakow.pl