dziwne postingi i NN

Autor: Lukasz Karcz (torero_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 Aug 1998 - 15:05:45 MET DST

witam Szanowne Grono i o pomoc prosze...

Jakis czas temu przestaly dochodzic do mnie postingi z pl.comp.www
sciagane przez ICM. Wygladalo to tak, ze moj czytnik (NN4.0) dochodzil
do okreslonego momentu sciagania i sie wykrzaczal. Po jakims czasie
podobnie stalo sie z pl.comp.nowe-programy, sygnalizowalo mi nowe
wiadomosci, ale nie pokazywalo zadnej. Przeprowadzilem male sledztwo i
zauwazylem, ze wszytskiemu winien (na pl.comp.www) jest posting z "from"
pokazujacym (cyfra trzy)5B77E61.1F70_at_byd.top.pl. Data byla ustawiona na
70-01-01. NN4 dochodzi do tego momentu i konczy sciaganie postow. Co
dziwniejsze, chcac obejrzec ta wiadomosc program ni w 5, ni w 9
subskrybuje mi grupe o nazwie "20" (ofkoz z komunikatem bledu), po czym
nie sciaga dalej wiadomosci mimo, ze pokazuje iles tam nieodczytanych.
Bardzo podobnie wyglada to na pl.comp.nowe-programy. Hacker? Jakas
sekwencja wieszajaca modem?? hgw :(((

Na innych profilach w NN wszystko dziala poprawnie. Moj profil tez
przekonfigurowalem i to samo. Probowalem zakladac filtry, usunalem plik
grupy w katalogu profilu, a nawet od nowa skonfigurowalem serwer news i
dalej nic. Co mam zrobic, zeby z powrotem moc odczytywac te grupy?

Pomoooocy...

--
Lukasz Karcz - Chłodnie Zgoda, Cracow, Poland
strona Jacka Kaczmarskiego http://www.kki.net.pl/torero