Re: rejestracja polaczen

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 18 Aug 1998 - 15:33:00 MET DST

Wojtek Malek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote in message
35D96982.B64E5138_at_cst.tpsa.pl...
>W zwiazku z coraz bardziej licznymi naduzyciami w
>Internecie, a w szczegolnosci w serwisie news, majacymi swe
>zrodlo wsrod uzytkownikow TPNET (0202122), chcialbym
>poinformowac, ze polaczenia te nie sa wbrew powszechnej
>opinii anonimowe. Wszystkie polaczenia sa rejestrowane i na
>wniosek Prokuratury zostac ujawnione.

Czy w takim razie mozecie "odcinac" telefony z ktorych popelniono
"naduzycia" bez interwencji prokuratury i bez ujawniania danych
osobowych abonenta, natomiast po dostarczeniu wam odpowiednich danych
opisujace to "naduzycie"?
Mam oczywiscie na mysli "odcinanie" od dostepu do numeru 0202122.
O ile wiem, w uzasadnionych przypadkach, TP SA ma prawo w ogole zabrac
numer (oczywiscie pomijajac nieplacenie rachunkow), wobec tego blokada
numeru 0202122 nie powinna stanowic problemu prawnego.
Kazdy prokurator umorzy postepowanie wobec gowniarza probujacego
wszelkie eksploity ze wzgledu na mala szkodliwosc spoleczna.
W moim przypadku odcialem juz kilku rozrabiakow od dostepu do moich
modemow i zaden prokurator nie byl do tego potrzebny, ani nie musialem
nikomu ujawniac ich danych - po prostu nie sa i juz nie beda moimi
klientami.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl    http://www.qdnet.pl/~mgb/