Re: podkupywanie domen

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Wed 12 Aug 1998 - 11:24:13 MET DST

VTAM!

In pl.listserv.polip Zbigniew Zych <zych_at_use.address.from.sig.onet.pl> wrote:

> Mi chodziło o "kodeks zachowań ISP" - którego nie ma. Może by tak PSI
> coś skleciło? (złudne marzenia.... :-(((

Tia...... :(

> Ja wiem, że można wybrać inny adres. No problem...
> Chodziło mi o to, żeby firmy nie odkupywały takich podkupionych domen.
> Jak widać - "debica.com" nie jest dla firmy w USA, a jest ewidentnie
> zarejestrowane, by potem odsprzedać z zyskiem...

  A probowales cos kiedys wytlumaczyc balwanom z marketingu? Inna sprawa,
  ze IMHO oni maja racje. Jezeli amerykanin poszukuje firmy Debica to po
  prostu wpisuje w przegladark haslo "debica", a ona sama dokleja mu "www"
  z przodu i "com" z tylu. No i facet trafia np na strone Pirelli :)
  To sie nazywa cios ponizej strony WWW ;)

> I moim zdaniem to źle świadczy o firmie, która takie praktyki stosuje...

  Na temat KKI wylano juz tony blota. Toleruja spammerow, na basue@ listy
  nie dochodza a teraz te domeny. Coz, kazdy kraj ma swoj AOL :(

--
cezar
CYBER Service / PKFL