Re: Co bedzie popularne? - chyba jednak media

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 13:18:28 MET DST

Pawel Wimmer wrote in message <6ov7v1$3e8_at_h1.uw.edu.pl>...
>Michal Jaskolski <jj_at_sprint.pl> wrote in message
>35ba7f06.48078032_at_news.task.gda.pl...

>portal
>
>Brakuje armat. Moje webmasterstwo to tylko niewielki fragment obowiazkow -
>zajmuje sie przede wszystkim pisaniem tekstow. Trzeba by zaangazowac co
>najmniej dwoch ludzi na odrebnych etatach, ktorzy nie mieliby niczego
innego
>na glowie. A to juz calkiem inna parafia finansowa :-)

Ale czy to znowu są tak wielkie koszty? Bez przesady... zwłaszcza, że
przecież nie ma być to działalność charytatywna. Jakieś dochody (choćby z
bannerków) przynajmniej częściowo pokryłyby te wydatki.

>PCkurier, czy w ogole Lupus, moze robic tylko portal tematyczny. Tak samo
>jak Chip. Do robienia powaznych portali trzeba grup zlozonych z
dziennikarzy
>rozmaitych specjalnosci i informatykow. Na to moze sobie pozwolic tylko
>potentat, taki jak np. GW, telewizja etc. Jednym slowem koalicja mediow i
>informatyki.

Przecież właśnie Lupus to koalicja mediów i informatyki... Oj, coś mi się
wydaje, że oddajecie pole i to zupełnie bez sensu. Oczywiście, że większe
firmy stać na więcej, ale dopóki tego nie robią, można zająć swoją niszę...
Choćby był to portal tematyczny. No, ale macie jakąś tam politykę i trudno
mi się w nią mieszać...

Myślę, że i tak portale tematyczne mogą mieć lepszą przyszłość i stopę
zwrotu.

Pozdrowienia

Marcin Jagodziński | AGS New Media | marcin_at_agsmedia.pl