Re: Projekt

Autor: Maciek Sonik (sonik_at_sonik.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 20:27:26 MET DST

I napisał(a) w wiadomości: <6nlqso$575$1_at_info.nask.pl>...
>: Uwazam cala idee za zla.
>Bardzo zdawkowa opinia, moge sie zrewanzowac zdaniem o podobnym znaczeniu.
>Uwazam, ze kapitalizm jest zly.

Coraz mniej to wszystko rozumiem - albo to jest prowokacja, albo komus
puszczaja nerwy ;-)

>: Ale niezaleznie od tego nikt CO nie prosil o wykupowanie domen.
>Ptakow nikt nie prosi, zeby lataly.

A mnie nikt nie prosi o pisanie na newsy - jakis zwiazek?
Ptaki lataja bo to akurat lezy w ich naturze. Ja pisze bo chce.
A CO wykupilo domeny, bo zwietrzylo calkiem niezly interes. I rzeczywiscie
to jest dobry pomysl, tylko prosze mi nie wpierac, ze to CO to dla idei
robi... bo jak widze opinie srodowiska Internautow to na pomnik (nawet
wirtualny) nie ma co liczyc, chyba, zeby pregierz nazwac pomnikiem.
Juz to kiedys napisalem, ale to sie chyba nazywa HIPOKRYZJA.

>: w przypadku bezplatnych uslug mozna by bylo to jakos probowac
>: usprawiedliwic
>Mam sie smiac, czy plakac? Moze sugeruje Pan bezplatne uslugi w stylu
>darmowych kont pocztowych lub domen w.pl i z.pl?

Nie qmam juz nic - A.Grzymala smieje (i/lub placze) sie z tego ze ktos
proponuje, zeby domeny byly bezplatne. AFAIK jeszcze parenascie(-dziesiat)
postow temu sie oburzal, ze ktos smie mowic, ze to za pieniadze/dla
pieniedzy.

Pozdrawiam
Maciek Sonik sonik_at_sonik.pl
30lat SONIK&SONIK. Zawsze do przodu. Od 1968.
http://sonik.pl | poczta_at_sonik.pl | Krapkowice, 1-Maja 12