Re: zakup-karta-instytucja

Autor: Grzegorz Blinowski (Grzegorz.Blinowski_at_cc.com.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 17:31:14 MET DST

Maciek Uhlig wrote:

> Chcialbym sie dowiedziec, czy jakakolwiek instytucja budzetowa (np.
> uczelnia) wykorzystuje aktualnie mechanizm zakupu oprogramowania przez

ha, ha ha, ha!!! (przepraszam).

Na Politechnice Warszawskiej, w co wazniejszych miejscach wisi
komunikat PBK S.A.(*) ostrzegajacy pracownikow przez zakupami
w Internecie przy pomocy k.k. Podejrzewam, ze kilku
glupkow zapisala sie na jakies lewe seksserwisy, no i oczyscili
im konta, a oni zdziwieni poszli z pretensjami do banku.

(*) akurat ten bank zalapal sie na PW na akcje masowego
otwierania kont.

Pomijam oczywiscie fakt, ze firmowa karte kredytowa to uczelnie
w PL beda mialy pewno za 100 lat. Ja swojego czasu nie moglem
np. zaplacic w USD gdy dostawca byl w Polsce...

Pozdrawiam,

Grzegorz Blinowski