Re: Output from "cron" command

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 01:34:48 MET DST

I (adres_at_podpis.) wrote on 4 Jul 1998 10:01:41 GMT:
I> : choć bramka news2mail bardzo się staraţa
I> Gdyby sie starala, to obsluzylaby kazdy z mozliwych przypadkow. Jezeli
I> standardowo skonfigurowany INN przyjmuje takie From: to bramka, ktorej
I> celem jest przeslanie artykulow z newsow, powinna to obsluzyc.

Zamiast narzekać, proponuję napisać taką bramkę. Dla ułatwienia dodam,
że źródła obecnie stosowanych bramek dostępne są w sieci internet.

I> : bţędy, które czasem odbijają się z powrotem aż na newsy.
I> Zadna bramka, niezaleznie od danych wejsciowych, nie powinna wysylac
I> komunikatow o bledach na newsy.

Rozumiem, że zna pan cudowne lekarstwo na wszekiej maści błędy, powodowane
np. przez nie stosujące się do obowiązujących RFC oprogramowanie pewnej
znanej firmy lub konfigurowane przez użytkowników nie znających lub
nie przejmujących się obowiązującymi RFC, a także ze 100-procentową
dokładnością potrafi pan automatycznie odróżniać co bramka powinna
traktować jako odbicie lub komunikaty o błędach [1], proszę więc o
dokładną instrukcję jak mam to zrobić.

[1] Zainteresowanym mogę podesłać całą kolekcję komunikatów, jakie
potrafią wygenerować tzw. serwery pocztowe wspomnianej wyżej firmy
i zapewniam, że większość z nich bynajmniej nie pochodzi z adresu
"postmaster", ani "mailer-daemon".

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz  *-----*  tsurmacz @ ict.pwr.wroc.pl