Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 12:49:48 MET DST

Michal Rok wrote:

>Daloby sie. Ale to nie zalatwia problemu - siec kablowa nie jest z gumy
>i nie mozemy dopuscic zeby ludzie sobie swobodnie kopiowali wszystko jak
>leci, bo coprawda lacze na swiat bedzie dzialalo, ale kablowka sie
>zakorkuje.

Znaczy się - nie będę miał MTV bo ludzie za dużo ssają plików?

A tak serio - dość to dla mnie humorystyczne "nie mozemy dopuscic zeby
ludzie sobie swobodnie kopiowali wszystko". Moze to tylko tak
zabrzmialo ale wydaje mi się że po to m.in. Internet powstał żeby ludzie
kopiowali w sposób nieskrępowany (no może nie "jak leci" bo samo
nie przelatuje).

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.