Re: dostep do sieci ippt pan

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 21:19:27 MET DST

piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl wrote:

: IPPT zajmowal sie DNSem zanim TPSA dowiedziala sie co to Internet, wiec
: uwagi odnosnie podlaczania komputerow skieruj raczej do TPSA.

Cos tu sie kupy nie trzyma - skoro jak twierdzisz TPSA (powinno byc
Polpak-T) sie nie zna, to dlaczego mnie do nich kierujesz? Rownie dobrze
moge zadzwonic do MPT :)

: Skoro TPSA potrafi wyjasnic prob przejecia przez swych klientow
: uprawnien administratora na primary dla gov.pl, to dla dobra reszty
: uzytkownikow polskiego internetu (co ja mowie, dlaczego polskiego, po
: prostu internetu) w tym rowniez dla twojego, dostep z takich adresow
: bedzie blokowany.

Moze jestem naiwny, ale zawsze mi sie wydawalo, ze od m.in. wyjasniania
takich prob jest Administrator a nie Polpak-T (a tym bardziej TP SA).
Sorry, ale takie podejscie przypomina mi skarzenie sie mamusi, ze pani
w przedszkolu dala dziecku klapsa. Jak sie czlowiek za cos bierze, to za
to odpowiada, cokolwiek to bedzie. Polpak-T moglby wyjasniac przyczyny
wlamania na DNS'a dla gov.pl gdyby byl to dns.tpnet.pl.

: Poza tym sa secondary, w tym w TPSA, a jak rozumiem nie musze Ci tlumaczyc
: co to jest secondary i jak dziala DNS.

Mie musiesz - sam rozumiem, ze jak wylosuje tego DNS'a bedac odcietym, to
zaczekam na przepisowy timeout.

: Skoro TPSA nie potrafi upilnowac swoich uzytkownikow,
: niech postawi proxy dla www i zablokuje wszystkie inne uslugi
: dla 0202122. Klienci i tak nie beda mieli nic do powiedzenia,

Z tym proxem to moze jest jakis pomysl....

: A skoro to oni tworza klopoty, niech to bedzie ICH, nie MOJ problem.

ONI - czyli kto? Dyr. Trzewik?

Pozdrawiam
D.M.

ps. Mozesz sie nawet calkiem odlaczyc, ale najpierw oddaj domene.