Re: dostep do sieci ippt pan

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 17:23:01 MET DST

Artur R. Czechowski napisal(a):
[...]
: Bo jeżeli wyślę do osoby odpowiedzialnej na uczelni pisemko (lub chocby maila)
: z informacja, ze z jego sieci nastapilo wlamanie to w zdecydowanej wiekszosi
: przypadkow podejmie wszelkie mozliwe kroki, aby takiego kogos zidentyfikowac.
: A jak to wyglada w przypadku tpnet to co poniektorzy juz wiedza.

Nie tylko tpnet ... jest jeszcze pare innych domen w Polsce ...
Swego czasu ktoś z domeny vr.pl usiłował grzebać u mnie,
napisałem do admina, odpowiedział po tygodniu że nie trzymają
wtmp ... Można podać jeszcze pare podobnych przykładów ...

--