Re: dostep do sieci ippt pan

Autor: piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl
Data: Mon 22 Jun 1998 - 19:33:31 MET DST

[....]
DM> A gdzie beda udostepnione kryteria okreslenia "nieuprawnionego dostepu" ?

nigdzie

DM> Rozumiem, ze nie mozna zadawac glupich pytan namedowi, bo sie wywali, ale
DM> w jakim czasie moge otworzyc milion polaczen TCP, albo ile na raz
DM> dopuszcza Pan polaczen na port 25 (jeszcze sie poczta wyswapi...) ?

tyle z iloma poradzi sobie moj server, a ktore w mojej ocenie wynikaja
z normalnego funkcjonowania Panskich komputerow. Jesli zaczne podejrzewac,
ze praca Panskich komputerow ma na celu zdestabilizownie pracy moich,
zablokuje dostep i poprosze pana o wyjasnienie.

Przeciez nigdzie nie pisalem, ze chce byc obiektywny albo, ze wszyscy
maja miec rowne szanse.

DM> Pozdrawiam

ja rowniez,

--