Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: Mirek Luc (mirek_at_nask.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 14:25:05 MET DST

On Fri, 19 Jun 1998, Adam Twardoch wrote:

> Moje trzy grosze do całej sprawy:
I moje 0.03 zl...

> Jeśli idzie o cały kontekst sprawy, uważam całą tę rejestrację za skandal,
> ale pretensji nie należy kierować do firmy Centrum Oprogramowanie -- jej
> dobrym prawem jest próbować wszystkiego, co się da.
Kieruj sie zasada "skoro nie wiem, to nie pyskuje". (Dalej w
dwuzdaniowym skrocie stronniczo opisuje kawaleczek historii rejestracji
domen...)

> Pretensje należy kierować znów do p****olców z NASKu.
Dysponuje calkiem niezlym zasobem roznych slowek powszechnie uznawanych
za niecenzuralne, obelzywe, czyli potrafie zapodac calkiem dobra wiazke
bluzgow.
Jakos nie zauwazylem, zeby odezwal sie jakis obronca "poprawnosci
politycznej" polipa. Chyba wszystko zalezy od tego, kto i na kogo bluzga.
A pozniej rozni tacy dziwia sie, ze nikt z Nasku nie ma ochoty odzywac sie
na polipie...

> Podobnie, jak
> skandalem jest rejestracja domen z.pl i w.pl dla Polboxu (w USA i Niemczech
> np. nie rejestruje się jedno- i częściowo dwuliterowych domen).
Nie wiesz, o co chodzi(lo), to sie nie odzywaj. Skoro nie wiesz, o co
chodzi rzecz, to zamiast na dzien dobry zionac jadem moze zapytalbys. Ktos
by ci wytlumaczyl, przytoczyl kawalek historii etc. Okreslibym to inaczej,
ale wtedy jednak odezwaliby sie obroncy "poprawnosci" polipa, bo ja chyba
nie jestem osoba uprawniona do obrazania kogokolwiek...
Jak zwykle sa dwie szkoly: falenicka i otwocka. Zwolennicy pierwszej
chca ograniczen, restrykcji w rejestrowaniu domen (tzw. porzadku), a
drugiej - pelnej swobody (tzw. wolnosci). Przedtem Nask stosowal rozne
ograniczenia, wiec spadaly na nas(k) bluzgi, ze zabraniamy czegokolwiek.
Teraz panuje swoboda, wiec ponownie bluzgaja na nas(k), bo pozwalamy na
wszystko. Q..., i tak zle, i tak niedobrze. Jedyna roznica jest to, ze
teraz bluzgaja na nas(k) inni.
Reszte swoich radosnych niekonstruktywanych opinii badz laskaw kierowac
do /dev/null, czyli tam, gdzie jest ich wlasciwe miejsce. Ewentualnie
przed poslaniem nastepnego postignu proponuje znalezc gruba, solidna
sciane, rozpedzic sie i...

Zegna bardzo ozieble
-Mirek