Re: Bezplatne domeny z http://www.netword.com/

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 02:17:41 MET DST

Michal Mosiewicz wrote:

> Co za dwulicowość! Najpierw namawia, żeby im patenty wstrzymać, a
> później używa. :-))
>
> Michał

Z ubolewaniem przyjmuje fakt, ze patent na powszechnie znana technologie
zostal wydany i pomoc przy sporzadzeniu zazalenia do US Patent and
Trademarks Office na wydanie tego patentu nie okazala sie na tyle
skuteczna, abym mogl z niej w pelni skorzystac.

Pozostaje mi zatem skontaktowac sie z kancelaria prawno-patentowa, ktora
przygotowala wniosek patentowy, o pomoc w przygotowaniu kolejnego
wniosku patentowego z tej branzy, tym razem mojego autorstwa.

A zazalenie do US Patent Office zostanie wyslane ale bez wspolautorstwa.

Kilka razy do roku US Patent and Trademarks Office prowadzi publiczne
przesluchania i oczekuje na publiczne opinie w sprawach trendow,
rozszerzania wzgl. zawezania materii bedacej przedmiotem mozliwej
ochrony patentowej.

Kiedys bralem udzial w takim przesluchaniu dotyczacym technologii
Internetu/www i o ile pamietam, opinie byly przeciwne co do udzielania
patentow na te technologie.

Ale wszystko sie zmienia i moze patent dla Netword odkryl nowy trend,
ktorym nalezy podazyc.
Zamiast naukowych publikacji, nalezy patentowac, patentowac co sie da
w tej dziedzinie, bo furtka zostala szeroko otwarta.

Jakkolwiek w USA , ale procedura patentowania w US jest otwarta dla
kazdego, przepisy w miare jednoznaczne i zrozumiale, a rynek amerykanski
przeogromny dla potencjalnego wlasciciela patentu.

Dariusz