Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_sprint.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 22:11:50 MET DST

Adam Twardoch napisał:

>A poza tym naturalnie "koszt opisanych wyżej usług (...) wynosi 180 złotych"
>to może oznaczać, że to np. koszt własny, czyli kosztuje was to 180 złotych,
>ale rozdajecie za darmo, albo koszt metra bieżącego, albo koszt pozorny. Bo
>też wy jesteście pewnie również zakamuflowaną "JBR" i macie powiązania z Ars
>Christiana i klubem sportowym Sokół Pniewy.

Napisałem, że "Adres w jednej z tych domen kosztuje jedyne 180 zł + VAT / rok".
Nie napisałem _kogo_ kosztuje - czy "Centrum", czy ewentualnych klientów...

>Jeśli ktoś tak męci na swoich stronach to nie należy się dziwić, że ludzie
>to opacznie rozumieją i tak podają dalej. A w związku z takim stanem rzeczy
>to Pan powinien przeprosić Michała za wprowadzenie go w błąd a nie on Pana.
>W każdym razie występując z "domaganiem sie przeprosin" nie narobil Pan
>sobie tutaj chyba zbyt wielu przyjaciół... A można było przecież rzeczowo
>podyskutować.

Właśnie temu służył, być może trochę nieudolnie zredagowany, mój artykuł. Czy
"porządkowanie Internetu" w takiej formie, jak to zaproponowało "Centrum" ma
sens? W jaki sposób NASK powinien przyznawać domeny w .pl? Czy powinna się tym
zająć prywatna organizacja lub firma? Co zrobić z rzeczownikami pospolitymi?
Czy NASK powinien był zarejestrować domenę "wyborcza.pl" owemu Centrum? Czy
Gazeta Wyborcza powinna być właścicielem domeny "gazeta.pl", skoro gazet jest
dość dużo? Pytań nasuwa się wiele...

[followup-to pl.listserv.polip]

Michał Jaskólski

--