Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: Adam Twardoch (adam.twardoch_at_euv-frankfurt-o.de)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 16:29:35 MET DST

a na stronie: http://www.muzyka.pl/ stoi:

>Cena
>Chcemy umożliwić rejestrację wszystkim firmom, dlatego też koszt opisanych
wyżej usług nie jest dużo wyższy niż
>koszt rejestracji domeny w domenie funkcjonalnej administrowanej przez JBR
NASK i wynosi 180 złotych
>(plus 22% vat) rocznie.

No to ja nic nie rozumiem... Czego się Państwo czepiacie?

Moje trzy grosze do całej sprawy:

Jeśli idzie o cały kontekst sprawy, uważam całą tę rejestrację za skandal,
ale pretensji nie należy kierować do firmy Centrum Oprogramowanie -- jej
dobrym prawem jest próbować wszystkiego, co się da.

Pretensje należy kierować znów do p****olców z NASKu. Podobnie, jak
skandalem jest rejestracja domen z.pl i w.pl dla Polboxu (w USA i Niemczech
np. nie rejestruje się jedno- i częściowo dwuliterowych domen).

Pozdrawiam,

   Adam Twardoch
[ http://www.font.org/ ]
[ http://ogonek.home.ml.org/ ]