Re: Bezplatne domeny z http://www.netword.com/

Autor: Piotr Czerwinski (pius_at_nopromo.ceti.com.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 00:13:20 MET DST

Dariusz napisał:
>Patent Netword to skrot myslowy na proces wyszukiwania.
>Jezeli oznaczysz strony www : www1, www2, .... www100000
>descryptorami networds: word1, word2, .... word100000
>to uzyskujemy wzajemnie jednoznaczne przyporzadkowanie
>netword_a = strona_www_a
>
>Poniewaz slowa kluczowe networds sa najbardziej popularnymi slowami
>kluczowymi w swiecie wyszukiwarek, to kto je zarejestruje ten uzyska
>odwiedzalnosc swoich stron rowna popularnosci slow kluczowych.

I popularności usługi oferowanej przez Netword.

>Jak popularne sa niektore slowa kluczowe to mozna sprawdzic wpisujac
>je w wyszukiwarce i patrzac na statystyke czestosxci wystepowania na
>stronach www.
>Niektore jak internet, www, computer, system, data, ..internet
>uzyskuja wskaznik rzedu dziesiatkow milionow.
>I tak czesto moze byc odwiedzana twoja strona, ktora w inny sposob
>uzyskalaby ogladalnosc rzedu tysiecy wejsc na rok.
>A tresc, zawartosc strony www nie juz znaczenia.

Wszystko, co tu piszesz ma rację bytu pod jednym, drobnym warunkiem, że
zainstalujesz plugina. Dopóki tego nie zrobisz cała sprawa z networds po
prostu cię nie dotyczy. Zwróć uwagę, że Netword nie pojawiło się dziś, czy
wczoraj. Firma istnieje już od dłuższego czasu. Czy zauważyłeś ostatnio
jakąś zmianę w wyszukiwaniu informacji?
Chodzi o to, że jeśli chcesz skorzystać z możliwości "łatwiejszego"
wyszukiwania informacji oferowanych przez Netword - instalujesz ich plugina.
Jeśli nie - nie. Po prostu. Decyzja, czy po wpisaniu słowa "system" chcesz
znależć się np. na stronie Microsoftu, który "wykupiłby" akurat to słowo,
należy tylko i wyłącznie do ciebie. Rejestracja słów (i późniejsze z nich
korzystanie) ma znaczenie tylko i wyłącznie w odniesieniu do tej jednej,
konkretniej usługi oferowanej przez Netword, a nie do całego systemu
wyszukiwawczego w sieci.
Prawdę mówiąc, nie bardzo wierzę w powodzenie całego przedsięwzięcia.
Osobiście wolę wpisać nawet bardzo długi adres i mieć pewność, że trafię
tam, gdzie chcę, niż wpisać jedno słowo i wylądować na jakiejś stronie
zupełnie nie związanej z tematem tylko dlatego, że jej właściciel je sobie
zarezerwował. I podejrzewam, że nie jestem w swoich preferencjach
odosobniony ;-)

Pozdrawiam,
Pius
Piotr Czerwinski * pius_at_ceti.com.pl * http://www.ceti.com.pl/~pius/bruce/
++++++++++++ God is real, unless declared integer. ++++++++++++++