Re: irc.pl

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 17:31:42 MET DST

Antek Sawicki wrote:

> Ale przy okazji dowiadujemy sie ze domena "2a.pl" jest zarejestrowana

3com.com? A czytal o tym kiedy to nie mozna bylo rejestrowac
domenzaczynajacych sie od cyfr? Dawno to bylo. Teraz mozna bo 3Com wkul
sie nie na zarty jako, ze jest jednym z founding members of ISOC i
Internetu jak sami pisza. Odpuszczono to ograniczenie.

> Czyzby specjalisci z NASKu nie umieli czytac ?

RFC na pewno czytali. Nie wiem czy czytali swoj reglamin.

> A moze znowu gora pieniedzy przeslonila komus widok i powstalo to
> przeoczenie ?

Antku, to nie gora tylko zmeczenie nie pozwolilo Ci doczytac do konca
wszystkiego o domenach (bez urazy) :-)

Tomasz Kokowski