Re: Domena www.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 13:53:32 MET DST

Dnia 22 Jan 98 o godz. 1:00, Tomasz Orzechowski napisal(a):

> Mozliwe, ze nameservery pozwalaja na zone transfer tylko maszynom, ktore
> sa wpisane jako secondary. A o ile wiem host -l to po prostu zone
> transfer wlasnie.

Zone transfer sie chyba robi, bo po host -l pokazuja sie dwa rekordy NS
i nic wiecej. Dlatego napisalem, ze jest pusta.
A swoja droga, kopie tego listu, na ktory odpowiadales (tego z pytaniem "ki
pieron") wyslalem rowniez na dns_at_nask.pl. Oto cytuje - doslownie i w calosci!
- odpowiedz, jaka stamtad otrzymalem:

> Domena sex.pl jest domena funkcjonalna .

Bardzo wiele to wyjasnia, prawda? ;->
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl