Re: Co to może znaczyć?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 02:17:46 MET DST

 Darek> Jarek Witkowski (NOSPAM.jerry_at_dom.vr.pl.NOSPAM) wrote:
> [...]

 Darek> <odpowiedz>
 Darek> Pakiety w kolejce do wyslania </odpowiedz>

 Darek> <rada>
 Darek> Jesli chcesz to zmienic - zmien okno na mniejsze (ale nie takie
 Darek> od B.G.) </rada>

Uch, nawet nie wiesz (chyba) jak dwuznaczne jest to zdanie gdy odniesie
się je do implementacji TCP w niektórych wersjach Windows. Albo wiesz, a
ja nie zrozumiałem do końca Twojego zdania :-)

Aha, IMHO ręczna "optymalizacja" parametrów TCP w niczym nie pomoże...

pozdrawiam,
--J.