Re: dns, bylo gratulacje

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 12:04:11 MET DST

:) <adres_at_podpis.> writes:

> : Hmm.. które? to powszechnie u?ywane algorytmy kryptograficzne (oprocz
> : IDEA) trzeba licencjonowaae ? RSA ? DES ? Blowfish ? Arcfour ?
>
> Jezeli chodzi o zastosowania do celow niekomercyjnych - zadne, zas w
> pozostalych przypadkach istnieja restrykcje eksportowe.

I co z tego ? Opisy algorytmow wolno wywozic. A programistow u nas
dostatek.

> www.pgpi.com/README:
> This is the official distribution site for PGPi - the international
> (non-US) versions of PGP.
> ^^^^^^^^

To wez tam jeszcze doczytaj po co ludzie przepisywali pare tysiecy
stron zrodlowki i wtedy sie wymadrzaj.

> ftp.netscape.com/pub/communicator/4.05/shipping/english/unix/
> linux20/professional_edition/
> communicator-v405-export.x86-unknown-linux2.0.tar.gz

A o fortify do netscape slyszal ?

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/