Re: zmiana adresow sunsite.icm.edu.pl

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 13:28:58 MET DST

Jacek Zapala wrote:

>Niedawno sunsite zmienil adresy na provider-independent. Czy w zwiazku z
>tym, ze nie sa to adresy WARMANa, WARMAN nie zmieni sposobu naliczania
>oplat za ruch? Byloby bardzo niemilo, gdyby sie nagle okazalo, ze ruch do
>sunsite zmienil sie z lokalnego na zagraniczny......

Widze ze chyba nalezysz do grona szczesliwcow ktorzy wiedza jak
NASK kwalifikuje ruch jako lokalny, krajowy czy zagraniczny. Ja mimo
pisemnych upomnien od lat dwu - nadal nie wiem. I wcale bym sie nie zdziwil
gdyby sie okazalo ze juz dawno tak taryfikuja - jedyne co mozemy zrobic
bez oficjalnych publikacji kryteriow taryfikacji to zliczac sume ruchu
na naszych routerach, co robimy i dosc czesto ruch naliczony przez NASK
rozni sie znacznie od naszych wyliczen.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.