Re: okey.okonet.com.pl - co jest?

Autor: Jarek Witkowski (NOSPAM.jerry_at_dom.vr.pl.NOSPAM)
Data: Sun 07 Jun 1998 - 02:20:30 MET DST

Dnia 6 Jun 1998 18:09:32 GMT Rafal Maszkowski <rzm_at_icm.edu.pl>
napisał(a):

>Jarek Witkowski <NOSPAM.jerry_at_dom.vr.pl.NOSPAM> wrote:
>: Czy ktoś może wie, co się dzieje z tą maszyną? Od tygodnia sprawia
>: wrażenie, jakby jej nie było: na pingi nie odpowiada, poczta nie
>: dochodzi. Telefonów serwisu OKONET nikt nie odbiera. Co jest???
>
>Mam trochę poczty w kolejce do tej domeny, w DNSie jest jeszcze
>jedna maszyna, też martwa. Może mają wakacje?

Wakacje czy nie, a pocztę amba zjada :(

W związku z tym pytanie do mądrzejszych ode mnie w tej materii:
co, gdzie i w jaki sposób trzeba zmienić, żeby poczta skierowana na
jerry_at_okonet,com,pl szła na jerry_at_dom,vr,pl, przy założeniu, że OKONET
R.I.P. ?

Jerry

--
mailto:NOSPAM.jerry_at_dom.vr.pl.NOSPAM
(dawniej jerry_at_okonet.com.pl, ale OKONET chyba już nie działa)