Re: Bezprawie, Naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 13:42:08 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:
>Wiec kolejna tzw "firma" pozwolila sobie na razace naruszenie ustawy
>o ochronie danych osobowych.
>
>nie zezwolilem na umieszczenie moich danych w ich bazie adresowej,
>ustawa mowi ze takie zezwolenie jest niezbedne. ta "firma" bezprawnie
>sprzedala moj adres innej firmie. oto tresc listu, co mneij wazne wycinam:
>
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Dostalem to samo, poprosilem listownie o wyjasnienia, dostalem
odpowiedz od p Figlewicza ze to on, nie wie jak sie znalazlem na liscie
dysrybucyjnej ale mnie usuwa "bezpowrotnie". Jeszcze byla propozycja
zebym przeczytal ustawe o ochronie danych osobowych.

>widze ze polski internet podupada tak samo, jak zachodni.

Dla mnie najgorsze jest to, ze spammingiem i (chyba) lamaniem ustawy
zajelo sie PTI. Do cholery - chyba kto jak kto ale stowarzyszenie z dluga
historia i zawsze dosc elitarne i taki numer?

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.