Re: OPTIMUS: Spam dźwignią handlu?

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 12:40:25 MET DST


On Fri, 5 Jun 1998 11:42:44 +0200, Robert Richard George 'reptile' Wal
<reptile_at_cs.net.pl> wrote:
>
>Komputer i inne narzędzia są tylko narzędziami, jaki ktoś z nich zrobi
>użytek zależy wyłącznie od osoby, która się nimi posługuje.

Bardzo lubie jak mnie ktoś na właściwą drogę sprowadzi. Dzięki.

>> Serdecznie życzę całemu kierownictwu Optimusa, aby miało jak najwięcej
>> klientów zwabionych tą reklamą. I żeby ci klienci codziennie wysyłali listy
>> do wszystkich członków zarządu firmy. Najlepiej w kliku kopiach. I żeby
>> kupili w firmie Optimus skaner. I przysyłali zdjęcia z wakacji. Codziennie.
>
>No, udowodniłeś, że Optimusa nie lubisz i masz do nich żal na tyle wielki,
>że musisz to oświadczyć całemu światu. A jakieś fakty?

Nic nie udowadniałem. Życzę im, żeby wiele osób wykorzystało ich produkt
zgodnie z reklamą.

>> Acha, zapomniałbym: adres, gdzie można nabyć to "pudełko". Cytuje
>> dokładnie: ttp://sklep.optimus.com.pl (protokół ttp? ależ to proste: Tutaj
>> Tekturowe Pudełka)
>
>Naprawdę nie wiesz, kto jest za to odpowiedzialny, czy tylko udajesz
>ignorancję...? Złóż zażalenie do yntelygentnych inaczej ze składu i korekty
>Wybiórczej.

Sorry, ale to chyba raczej Ty wykazujesz ignorancję. Na 99% reklama została
przygotowana przez O. i dostarczona w gotowej formie do redakcji. Naprawdę
sądzisz, że G.W. i inne pisma same składają reklamy? ROTFL.

Marcin Jagodzinski
marcinj^webcorp.com.pl
http://marcin.webcorp.pl/
http://studio.webcorp.pl/



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:14:03 MET DST