Re: o cenzurze I-netu w GW ...

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 16:10:11 MET DST

Marcin Debowski <agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl> wrote:
> Jeżeli to aktualne, to mogę to zeskanować i gdzieś umieścić (za zgodą
> autora). Ale po primo autor ma chyba jakaś kopię, a po sekundo moge
> dopiero po poludniu.

Ok, tylko problem w tym, że OCR do którego mam dostęp, sobie z tym za
bardzo nie chce poradzić.

Umieściłem to jako dwa gif'y o rozdzielczości na granicy czytelności:
1. ok. 13k
http://urethan.chem.pg.gda.pl/docs/GW%2028.05.98%20Cenzorze%20Wroc.01.gif
2. ok. 50k
http://urethan.chem.pg.gda.pl/docs/GW%2028.05.98%20Cenzorze%20Wroc.01.gif

i wersja w CP 852 dla masochistów
http://urethan.chem.pg.gda.pl/docs/GW%2028.05.98%20Cenzorze%20Wroc.txt

CC do Wojciecha Orlińskiego, mam nadzieje że wybaczy to pogwałcenie praw
wydawniczo-autorskich.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_pg.gda.pl