Re: Cenzura - bylo :Re: Cos zle z polipem

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 14:03:07 MET DST

Dnia 26 May 98 o godz. 9:59, Marcin Debowski napisal(a):

> A nie można jej tak skonfigurować aby nie przepuszczała i anonimów ?

A moze od razu bys ja chcial tak skonfigurowac zeby nie przepuszczala
niczego, co???
Ja czytam polipa przez maila i chce miec mozliwosc czytania wszystkiego, co
sie tam pojawia. To nieprzepuszczanie krospostow dostatecznie mnie wkurza,
bo czytam odpowiedzi na listy, ktorych nie widzialem, a jeszcze sie okazuje,
ze cos dziala nie tak i niektore listy, ktore nie sa krospostami, tez nie
przechodza...
Swoja droga, ciekawe, czy byl na polipie kiedys taki watek, w ktorym byly
*same* krosposty, a w zwiazku z tym ja odbierajac liste przez maila nie
widzialem nic... :-(
Czy taka bramka, ktora przepuszcza tylko *wybrane* postingi z newsow na
liste, ma w ogole sens?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl