Odp: Internet za 19,99 zl miesiecznie

Autor: Koterski Łukasz (kotek_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 23:46:04 MET DST

> Netia ?

Tez pomyslalem, ze Netia, ale dzisiaj rozmawialem z ich przedstawicielka i dowiedzialem sie, ze rozmowy [tylko lokalne] sa bezplatne tylko pomiedzy ich abonentami. Wiec gdyby sie chcialo 'bez oplaty impulsowej' a jedynie za sam abonament, to [ nazwijmy go:] provider tez musialby byc ich abonentem. No przynajmniej tak zrozumialem wywod Pani z Netii... Nie bardzo wiem czy i gdzie istnieja tacy providerzy. Poza tym jak kolega wyzej napisal promocja tylko do konca roku :-( a potem przeczuwam wspolny oligopol kilku nowych firm z TPSA i tak do ok 2002 roku :-(((

Gdyby powyzsze info bylo bledne, prosze o wybaczenie. Po prostu przesympatyczna Pani z Netii udzielala info w sposob pododny do Pan z BOK TPSA.