Re: Internet za 19,99 zl miesiecznie

Autor: Szymon (gg_at_gg.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 21:13:39 MET DST

Dariusz napisał(a) w wiadomoœci: <356453C9.35AE_at_polbox.com>...
>W dodatku Komputery do GW jest polemika Prezesa Polskiej Spolecznosci
>Internetu, ktory mowi, ze te 19,95 $ za Internet w Stanach miesiecznie
>to nie calkiem tak, a moze im bardziej drozej.
>
>Zatem kto w Stanach niech sie odezwie i glosi ile placi za dostep do
>Internetu na miesiac : .... 19.95$ ( wiecej / mniej ?)

A co to ma do rzeczy?
Tutaj jest Polska! I nie mysl sobie, ze w Europie Zachodniej jest pod
wzgledem kosztow korzystania z Internetu tak rozowo. Np. ceny dostepu do
sieci w Szwecji (przez dial-up Telii) sa bardzo porownywalne z cenami u nas
w Polsce (10 SEK za godzine = 4,5 PLN).

>Osobiscie chce placic 20 zl miesiecznie ( relacja wedlug zarobkow)
>za Internet w Polsce , i ani grosza wiecej .

To, ze chcesz, bynajmniej nie oznacza, ze ktos Ci na to pozwoli.
Prawdopodobnie platnosci w najblizszym czasie WCALE sie nie obniza, wrecz
przeciwnie - pojda do gory ('letnia podwyzka' TP S.A.).

>Wlasciwie czemu mam sponsorowac TPSA i jej pracownikow i podnosic
>kapital akcyjny TPSA .
>Juz teraz kazdy uzytkownik Internetu przez TPSA to prawie jej
>akcjonariusz , ktory duzo daje , a niewiele otrzymuje.

Wcale nie musisz ich sponsorowac. Mozesz po prostu przestac dzwonic i
korzystac z 0202122. Albo ewentualnie podpisac umowe z np. MCI czy TeleGlob
i korzystac z satelity w celu uzyskania dostepu do Internetu.

Pozdrawiam,

    Szymon Grabowski
    G&G INTERNATIONAL AGENCY
    ph./fax +48 58 663-93-48
    e-mail: szymon_at_gg.pl
    WWW: http://www.iscom.net.pl
    ICQ: 9062488
    "Struggling for excellence in Web design & marketing"