Re: Apel do interlokutorów

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 15:44:14 MET DST

On 98.05.12 Jan Rychter pressed the following keys:

> Jarek> Tak z ciekawosci: ktore klienty pocztowe, czy newsowe, obecnie
> Jarek> rozumieja multipart/signed (bo np. moj nie)? Ja jak dotad
> Jarek> spotkalem sie w wiekszosci z takimi, co rozumieja tylko
> Jarek> multipart/mixed; niektore jeszcze multipart/alternative.
>
> Z tych co znam: mutt, Gnus (XEmacs/Emacs), pewnie i VM (tez
> XEmacs/Emacs).

Jeszcze Eudora AFAIK.

Gadzinka

PS. Bardzo nie podoba mi się ta Eudora optycznie, ale okazuje się, że pod
względem zgodności z erefcami bije wszystkie inne pecetowe MUA na głowę.

--
---------------------[Gadzinka]--[http://gad.cs.net.pl/]--[Cyber Service]-
Są i tacy, którzy przedkładają owce nad dziewczęta. Cóż, tylko im