Re: tpsa

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 14:45:01 MET DST

HeŽSk <silk_at_friko.onet.pl> wrote:
: On 14 May 1998 17:24:27 GMT, "Jaroslaw Lis"

: >: Czy przypadkiem panowie nie utwierdzacie
: >: w przekonaniu, ze bierzecie strone "przestepcy" ?
: >: To, ze obrobiono bank - to wina banku... ?

: >W tym przypadku tak. Bank byl otwarty, a pieniadze
: > wysypywaly sie na ulice. Kazdy mogl podniesc.

: :o) czyli wysylanie +++ath0 nie jest naganne.
: Tak jak winuke itp. Powodzenia.

W _zasadzie_ ani jedno ani drugie nie jest naganne. Adresaci ww pakietow
_powinni_ je ignorowac.
+++ath0 moze sie trafic calkiem przypadkiem w mojej sygnaturce,
w wydruku jakiegos programu, w pliku ze zrodlami lub binariami.
Ta sekwencje byc moze przesylam telnetem to zdalnego komputera,
bo chce zeby jego modem rozlaczyl polaczenie. Albo edytuje
skrypt ktory obsluguje modem.

Naganny jest fakt ze TPSA nie pozwoli mi takiego pliku sciagnac.
Naganny jest fakt ze TPSA nie potrafi poprawnie urzadzen skonfigurowac.

J.

P.S. Czy ten blad w ogole istnial ? Bo mnie jakos nigdy nie rozlaczylo.
PPS. Co do jednego masz racje - celowe szkodzenie innym jest naganne.