Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Michal Szokolo (msz_at_VR.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 02:39:54 MET DST

Michal Rok wrote:
[...]

> Nie. Po prostu wszyscy po kolei mnie ciagna za jezyk a ja wcale nie chce
> zbyt wiele ujawniac.

Nie wiem czy to jest taki dobry pomysl.

Zauwaz, ze obecnie wyglada to tak:
AC bedzie klientow odpinac jesli dokonaja oni nieokreslonego odstepstwa
od nieokreslonej umowy. To przepraszam, jak klient ma miec pewnosc, ze
nie odepna go za np. nazwanie pomyslodawcy takich niedopowiedzen
lamerem?

Do tego bunczuczne pogrozki ze wykryjecie wszystko co user moze zrobic
dla ominiecia limitu (ktore wygladaja mi troche dziwnie, bo AFAIK nie ma
*pewnej* metody wykrycia NAT/masqueradingu).

Jednym slowem, userowi robi sie l/aske a jak sie znudzi AC/adminowi, to
sie usera wykopie? Rozne padajace tu texty w polaczeniu z ogolnie znanym
lamerstwem AC[1] nie brzmia zbyt zachecajaco...

[1] Jakos im nie idzie podciagniecie kilku nowych kanalow w mojej
okolicy, mimo ze gdzie indziej sa one od roku.

--
+----------------------+  [msz_at_VR.pl] [ICQ:5474726]
|  //\\//\\  <<  ==//  |  VR.pl * Wirtualny.Dom http://www.dom.VR.pl/
+----------------------+  WWW Magazyn (http://www-mag.com.pl/)