Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: rafamiga_at_bofh.org.pl
Data: Tue 12 May 1998 - 17:45:52 MET DST

* (PL.LISTSERV.POLIP, Tue May 12 1998) Michal Rok -> All:

 MR> A co w tym zlego? Ja tylko powiedzialem, ze nie mozesz miec jednoczesnie
 MR> na dwoch komputerach internetu. Jako czesc decydujaca o ID komputera
 MR> traktujemy karte sieciowa, wiec jesli bedziesz ja przekladal miedzy
 MR> komputerami to to tez bedzie OK.

        Czy jak zmienię kartę sieciową albo podłącze notebooka do gniazdka
sieciowego to za 15 minut w moich drzwiach stanie S.W.A.T. z PDi? A może po
prostu mi wyłączycie gniazdko i będę musiał _udowadniać swoją niewinność_
[oczywisty idiotyzm, bo powino się udowadniać winę]?

rafal wiosna * Bfree.polbox.plOFH  * Linux_at_work OS/2_at_home *  "In ARP we trust"
Fidonet 2:480/33 * I'm sysadmin and I'm OK I grep all night and chown all day