Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 19:20:23 MET DST

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:

: Ja tylko powiedzialem, ze nie mozesz miec jednoczesnie
: na dwoch komputerach internetu.

Jaka jest definicja "mania internetu"? Czy jeśli kumple będą przesyłać
przeze mnie pocztę via UUCP (a więc nie będąc połączeni z moją maszyną
w czasie jej "obecności w Internecie"), to jeszcze będzie OK czy już
nie?

: Jako czesc decydujaca o ID komputera traktujemy karte sieciowa, wiec
: jesli bedziesz ja przekladal miedzy komputerami to to tez bedzie OK.

Abstrahując od (IMHO) lekkiej śmieszności takiej definicji, jest to
bardzo konkretne stwierdzenie - i dziękuję za nie.

--
	Leszek.