Re: MAILBOOK

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 15:27:05 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> writes:

> po co ona jest, i jak ją interpretować. A ja zupełnie nie rozumiem,
> w jaki sposób pozwoli ona ograniczyć działalność firm "marketingu
> bezpośredniego", skoro korzystają one wyłącznie z danych publicznych
> (nazwisko i adres pocztowy), które przecież mogą sobie wziąć z
> książki telefonicznej... bo to przecież, wg interpretacji pani
> radczyni, im wolno??

Nie, one korzystaja (chca korzystac) takze z innych danych.

Np. po to, zeby wysylac reklame podpasek tylko do kobiet w wieku 15-50
lat, reklame czopkow na hemoroidy tylko do tych, ktorzy w ostatnim
czasie byli u proktologa, reklame afrodyzjakow do tych, ktorzy byli u
seksuologa, karabinow maszynowych ...

I tak dalej.

  MJ