Re: Kto? nas robi w druta!!!!!!- rozwiazanie ;)

Autor: M.C.Mar (woloszyn_at_nospam.it.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 14:17:53 MET DST

On 12 May 1998, Robert Maron wrote:

> ale + + + a l h O
> to dla mnie takie samo naruszenie netykiety, jak dwumegowy post,
> ma podobne skutki...

Święta racja :( Mea culpe.
Już usunąłem ze swojego header-a \+\+\+ath0 (zamienilem na ---ath0 ;).

> : Dlaczego miałoby mnie obchodzić, że komuśtam rozpina modem, skoro tego
> : kogoś nie obchodzi to, że ja nie mogę przeczytać śmieci wysłanych w
> : jakiejś durnocie z Outlooka? Niedługo będę postował w zgzipowanych dvi w
>
> znowu jacys ONI?
> moze jeszcze ONI sa w zmowie?
> nie generalizujesz przypadkiem?

Są w zmowie. Nazywają się MicroSoft i gwałcą starców kobiety i dzieci.

M.C.Mar An NT server can be run by an idiot, and usually is. emsi_at_it.pl
      "If you can't make it good, make it LOOK good." - Bill Gates

Moze to nie miejsce, ale tak np. Frontpage jest swoistym pomnikiem glupoty.